onsdag 27 oktober 2010

Jag är nog besatt!

Haha och varför erkänner jag detta..men..jag köpte mig ett par Timberland Mukluk. Fick en sådan hit rabatt på dem via Ellos så jag kände att jag kunde utan dåligt samvete! Mer än halva priset!! Har suktat efter dem i ett år nu och de är lättare att gå i än Sorel skorna så jag har nu två exellent alternativ *skrattar* jag är hemsk besatt i kläder och skor!
image
Mina är svarta!
Var ute och prov gick mina Sorel, vi med hund (Frida) över natten så vi tog en kvälls promenad. Det regnade och är allmänt rått och kallt men jag var en happy camper i min vinterjacka som höll mej varm och fötterna var varma och glada i mina Sorel som inte var så klumpiga som jag först tyckte! Så jag tyckte promenaden var mysig, det tyckte inte Daniel i hans tygjacka och trasiga gympaskor! Undrar om jag ska kika efter rediga skor åt honom med…*besatt*
 
 

1 kommentar:

Anonym sa...

De där timberlandsen har jag också suktat efter i flera år. Tänkte beställa via ellos men hittar dem inte... *ledsen*