torsdag 18 februari 2010

Vinter blues

Jag pendlar i hoppet om att faktiskt kunna ha ett normalt smärtfritt liv till att jag kommer ständigt gå i smärta och kommer inte kunna jobba.
Idag..fy…idag var det en sån dag när jag tänkte 50 ggr, jag kommer inte klara detta. Borde sjukskriva mej och lägga något gammalt över mej för nu orkar jag inte mer.
Jag vet inte hur det kommer bli, försöker ta en dag i sänder. Har mer bra dagar än dåliga nuförtiden. Kommer nog må bättre i morgon och tankar om sjukskrivning är borta. Men jag är ärligt rädd för inte klara av heltid. Jag vill ju jobba, jag är inge bra på att gå hemma och vara men jag är bra på det jag gör jobbet.

Veckan har nu gått, nu är jag ledig över helgen! Grymt skönt! Planerna är först och främst: SOVMORGON fanimej. Den som ringer mej innan 11.oo…grrr, jag lägger en förbannelse på den personen eller personerna.
Annars ska vi förbi Cattis och säga hej…ölfika hehe.
Sen får vi se resterande helgen.

Ge mej en bil?
 
 

Inga kommentarer: