lördag 20 februari 2010

Helgedom

Sovmornar är ju episka när man inte fått sova ut på en halv evighet!
Idag blev jag väckt med den goda nyheten att min Kickans stora lillebror är hemma. Han är den viktigaste personen i hennes liv så jag kom över dit och fick träffa han! Det var roligt att äntlig få göra det!
 
Veckan har kommit och gått, har varit en helt okej vecka om man ser bakåt!
Praktiken, helt okej om inte lite segt tillomed. Men vi fick semla på Tisdag som var grymma! Och det var fan kul att se minen på det redan otroligt stressade arbetarna som gjorde semlorna när vi ville köpa 30 st på en gång! Såg det på dem att de ville sparka oss mellan bena men de log snällt och sa att vi kunde komma tillbaka inom en halvtimme! Haha underbart!
Tog med mej Daniel till Cattis igår (Fredag). De drack öl och jag vatten som vanligt! Riktigt trevlig kväll. Det var roligt att visa vem Daniel var, karln jag har pratat om i så många år!
Kickan Sofie och Daniel
DSC00440
Unga hjärtekrossaren Marcus
DSC00438
Jag och Daniel när vi kom hem och slängde oss på datorerna haha (nördvarning)

Picture0219

2 kommentarer:

carro sa...

Sara är du gravid?

Sara sa...

*skrattar* Nej, Carro det är jag inte!