onsdag 10 februari 2010

va?

Vaknade och mår bara så hemskt dåligt, kroppen framförallt ryggen värker och känner mej bara tom som om jag var i ett stort svart hål. Efter en lång gråtattack så visade det sig att jag har feber. Var den nu kommer ifrån. Känner mej inte sjuk på det sättet, har ont i kroppen och är slö men inte ont i halsen, hosta eller snorig. Bara feber och ont.

Drömmar. Jag har minst 3-4 drömmar som jag kommer ihåg bitvis av varje natt. Tyvärr drömmer jag mest mardrömmar. Hur som haver. Jag kom fram till i idag att det är ju coolt med drömmar, man får uppleva saker som man ALDRIG skulle göra annars. Va fan, jag har hoppat över stora klyftor, blivit skjuten, varit pilot, varit utomlands, träffat döda kändis, haft sex med rockstjärnor, varit otroligt rik, gått på vatten, haft tigrar i mitt hem, överlevt bränder osv. När skulle jag fått uppleva dessa saker annars om inte i den dröm. För även om det är en dröm så upplever man det likväl. Så länge man kommer ihåg dem så är det ju ännu bättre.


Inga kommentarer: