tisdag 16 februari 2010

Semlor

Semlor är goda! Av alla semlor jag har ätit detta år så är lätt de godaste dem som vi bakade i Mora och den jag åt från Ica Maxi (Erikslund) ultimata!

Annars da?Praktiken går bra, trivs! Råby Stallet är verkligen speciellt och det går inte en dag som jag inte har lärt mej 5 nya saker. Främst lär jag mej av dem som går på Stallet, lyssnar till deras historier och ser deras framsteg samt misslyckanden.
Man jobbar sannerligen i motvind. Socialen har allt för höga krav och dessa omöjliga mål är svårt för dessa personer att leva upp till, och konsekvensen är hemlöshet många ggr. ÅÅåh systemet är så fucked up! Men ett sådant långt inlägg orkar jag inte skriva om idag!
Njuter av mitt samboskap! Det är ju alltid en liten anpassnings period när man ska leva tillsammans och förena ens prylar. Men jag tycker att det går awesome! Vi har det mysigt i våran lgh. Dock tror jag att grannar är ett uns irriterade över våran sammankomst *fniss*
Lederna mår som de gör! Finns inte mkt att säga, det är vad det är!  Men visst hjälper att känna sig lycklig, smärthanteringen framförallt!
Hoppas det händer nått skojs till helgen, Lördagen är smått bokad. Men Fredag?? 
Bild…? Hmm ska se vad som finns i galleriet  DSC00371

Det finns kondommaskiner….denna finns i Rättvik! Haha den var tvungen att komma med på kort!

Inga kommentarer: