söndag 7 februari 2010

pusspuss


Nu är jag hemma igen. Åkte jag inte nyss?
Har haft det så bra och är bara mer förälskad i Daniel..varav alla puss kort jag plågar er med!

Nu är det vardag som vanligt som gäller: praktik, plugga och vila lederna. Ska fika med Sune i veckan. Sen förbereda för när Daniel kommer hem, han ska nämligen flytta ner till helgen.

Nu är det dags för lite tåg etikett:
Nys eller hosta inte mot den du sitter bredvid!
När du pratar i mobilen, håll ner samtalstonen så att folket i tåget slipper höra om din spya på krogen. Det är inget att skryta om!
Släpp av folk som ska stiga av innan du går på, tro mej du kommer komma med tåget.
Ditt ben mot mitt ben är inte okej!!
Om jag lyssnar på min mp3 så betyder det att jag INTE vill prata! Vart du har varit och varför kan du berätta på jobbet på måndag, låt mej lyssna på min musik och let me be!


1 kommentar:

Maria sa...

Låter som du har hittat hem så att säga i livet..(vilket du är värd) .. saknar dig och hoppas vi ses snart.. så glad för din skull gumman .. massa kramar!!!