fredag 5 februari 2010

Hemmakalas

Min älskade Helena kom till Mora och hälsade på igår. Hon bor i Dala Floda, vilket är i grannskapet "bara" 1½ timmes åktur. Hon fick träffa Daniel och sen åkte vi o fikade. Morotskaka är fanimej hur gott som helst! Det och smörgåstårta skulle jag kunna leva på ett par år minst..! Ja, så gott är det!

Sen kom Daniel på att vi kunde ha hemmafest, vilket det vart! Grym kväll på alla sätt och vis.
Några pics från aftonen:
Jag och Helena var först på glassbanken och sen in på Coop, korgen fylld med öl *skrattar*
Helena och Marko (Martin)
Daniel, med flätor...som jag gjorde! Fina fina karl!
Stefan, som håller upp ett ljus som han haft helt i hundra år..som jag råkade tända och bränna ner 2 cm! Sry Stefan, hoppas tiden läker såren!
Over and out, roger roger!

Inga kommentarer: