tisdag 23 februari 2010

Happy times

Jag har svårt att unna mej att tycka att jag förtjänar! Visst känner jag att jag förtjänar bra saker, men unna sig dem är en annan sak! Att kunna ta dem till sig och veta att jag har rätt till bra saker.
Märkligt är det allt bra som händer. Vet ju dock att jag har kämpat för dem, det har jag sannerligen. Men att unna sig..hmm svårt!

Måste bara skriva hur mycket bättre jag mår nu när energibovarna är borta! Nu finns de jag vill ha mitt liv. Vilken fantastisk skillnad det är i mitt psykiska mående, energin är tillbaka! Allt känns inte som en otacksam och never ending snöstorm. Ångrar inte en sekund att jag sa hej då till dessa personer. Önskar dem allt gott i världen men jag klarar mej utan dem i min värld!

Snart ska jag krypa ner och sleepa, är ju galet trött som vanligt!

Inga kommentarer: