söndag 14 februari 2010

Flytten


Nu sitter jag och kikar på Daniel när han jobbar med sitt flyttlast! Känns så himmelsk jäkla bra att han är här nu!
Flytten gick bra, nästan för bra :O. Ja men lixom, det är ju alltid något som strular men det har varit vind i seglen hela tiden.
Åkte i går morse till Stockholm, farmor som fyllt 80 år skulle firas. Köpte blommor och ett kort, hon blev lyrisk som bara en farmor kan bli! Åååh så fick vi smörgåstårta som pappa hade gjort! Lätt den godaste ever!!
Sen åkte lillebror och jag till Mora. 4 timmar senare kom vi fram. Killarna packade in allt, vi kikade på film och gick å la oss hygglig tid.
Drog från Mora efter kaffe hos Daniels mamma vid 10.30! Killarna fick in alla grejjer på 20 min och nu sitter vi har i flyttlastet och en konstig hundstaty med egyptiska kläder! Och om den finns kvar så ska ni veta om ni hälsar på: den är Daniels!! Jag har inte köpt den, utan hoppas att den ska själv gå ner i källarn och dra nått gammalt över sig *skrattar*

Fick min första alla hjärtansdag present ever! Den rockade!

Inga kommentarer: