fredag 8 juni 2012

Permission

Japp,är hemma på permiss. Är inlagd på sjukhuset för jag har kräks upp allt jag försökt mig på att ätit och druckit sen i lördags. Det har med graviditeten att göra och det heter nått konstigt latinskt (länkar skiten).
Så efter två dagar med drop och medicin så tjatade jag till mig en permission!Har börjat få behålla mat igen så jag tror att det har fixat sig nu, så länge jag inte spyr nå mer så slipper jag sjukhuset. Däremot har jag fått stränga regler om medicin var femte timme, aldrig vara hungrig mer än en timme (helst inte ens det) och inge friterat, starkt och helst inte godis för om jag slarvar så drar det igång igen *yay* Måste alltså äta något mitt i natten samt ta medicin, gäller att börja ställa alarm eller nått.
Men barnet mår bra! Den har börjat sparka och leva rövare så det känns när jag lägger handen på magen! Då glömmer jag bort allt som har med illamående och dryga rutiner att göra! Det är bara mys och kärlek jag känner då!
Nej, nu ska jag njuta av min stund hemma! Jag har ju mina två hjärtan sittandes brevid mig och myser!
WP_000084

Inga kommentarer: