måndag 18 juni 2012

Ibland så

Att ta bild på Stella när hon myser med magen har blivit ett MÅSTE…hon är ju så söt!
WP_000301
Hon ligger och goar så här så länge som jag sitter still! På natten så kan jag vakna av att hon ligger så och sover (hon snarkar ganska högt i mellan åt). Förut låg hon med hela kroppen på magen men hon blev så jävla sur när lillingen började buffa och rocka runt. Hon satte sig upp och bara fnös åt magen! Önskar verkligen att jag får möjlighet att spela in det nån gång för det är så roligt!

Daniel jobbar dygn och blir borta tills imorgon kväll, ledig i 1 ½ dag för att sen vara borta på jobb hela midsommarhelgen. Jag vågar inte planera med någon angående midsommar för jag vet inte hur jag kommer må, detta suger! Att sitta själv med alla hormoner, framförallt *detärsyndommig” känns ganska sorgligt men det är vad det är och jag ska planera en världsmysig hemmakväll med alla tillbehör!
WP_000293
Ja, jag är så här blek! En kompis unge trodde att jag var en vampyr på riktigt och var rädd för mig!

Inga kommentarer: