fredag 22 juni 2012

Midsommar!

Det märks att det är högtid idag! Området är tyst och tomt. Jag och Stella satt iaf en timma utomhus på gräsmattan och såg inte en själ. Som vi njöt! Stella fick springa runt fritt och jag kunde bara slappa på filten och känns lillingen rocka loss i magen.
Jag plockade lite blommor åt Daniel som han skulle få när han kom hem. La dem lite slarvigt på soffkanten medans jag skulle hämta något att ha dem i. När jag kommer tillbaka så ser jag detta:
WP_000401
WP_000397
WP_000395
WP_000393
WP_000392
Stella marodören! Det lilla jag har i handen är typ en tredjedel av det jag hade plockat! Aja, Stella är lycklig och Daniel får ta del av bildbevisen för att se den lilla blomsterbukett jag plockat åt HONOM, inte åt marodören. Jag njuter iaf av spökstaden och lugnet, det är en bra midsommar här ändå!

Inga kommentarer: