tisdag 19 juni 2012

Inte nog

När det regnar så öser det är ett semi amerikanskt uttryck som stämmer in på livet just nu! Det känns som om min vardag går ut på att släcka små bränder! Men jag har upptäckt att jag är förvånansvärt optimistisk i allt! Jag ser nästan emot hur livet kommer se ut framöver, det är inte bara barnet som kommer förändra vardagen nämligen! Jag är ju en person som tycker om förändring, det är ju bara mitt kontrollbehov som ska slappna av lite :D

Jag har hört att magen kan växla i storlek lite beroende på vart barnet ligger just då. Lillingen är ca 25 cm lång och det märks nu. Magen har ett eget liv!
Idag vaknade jag upp och magen hade växt 4 cm sen jag mätte den nån dag sen:
WP_000304 Denna bild togs på morgonen!
Och idag när jag var på affären fick jag min första "*okändmänniskakommerochklappardigpåmagen* av en söt mormors tant som tycker det är ju så väldans mysigt med gravidmagar!
Ikväll kommer Daniel från sitt pass <3 saknar ju honom massor! Hoppas vädret blir bra imorgon, då ska jag tvinga ut honom på äventyr!

Inga kommentarer: