torsdag 14 juni 2012

Bola

Jag fick ett halsband av Daniel för ett tag den, en bola. Det är ett smycke för gravida som ger ett klingande ljud vid rörelse (inte bara av att man går runt, man låter inte som en ko som kommer gåendes haha). Jag har haft den på mig varje dag sen jag fick den! Tanken är ju att lillingen hör den i magen och sen känner igen ljudet när denne har kommit ut i världen! Och skulle jag glömma bort att ta på mig den så får jag jätte dåligt samvete, ibland börjar jag tillomed ful gråta för det känns som jag har svikit lillingen genom att inte bära den…hormonerna gör en bra knäpp!

Otroligt nog tog jag mig ner på staden idag! Själv dessutom! Det var ett tag sen jag orkade med ett sånt äventyr! Och det var riktigt skönt. Passade på att kolla rean lite men jag känner mig löjligt snål just nu. Och kläder är inte lika roligt att köpa när jag vet att det är bara en period som jag ska bära det!
Så när jag kom hem rensade jag garderoben igen och sen tog en sväng ner till källarn där jag gömt undan mina gamla kläder från när jag var större! Hittade några pärlor faktiskt. Gamla tighta klänningar är nu utmärkta tröjor :D sånt gör mig på så bra humör!

Inga kommentarer: