torsdag 5 januari 2012

Vad är det för dag?

Känner mig en aningens dag vild känner jag..vad är det..onsdag? torsdag? tisdag? Spelar ingen roll egentligen. Imorgon åker jag till Stockholm, familjemiddag. Lite av en tradition att ha det på trettondagsaftons helgen eftersom jag aldrig firar födelsedag/jul hemma. Ska ta med mig Stella, vi ska åka tåg så det är toppen träning för lillan!  Känns sisådär att åka, vill helst bara vara hemma. Har typ inte haft någon egentid sen jul och det är något jag behöver! Jag vill bara stänga in mig i lägenheten och inte prata med någon en dag eller två, sen brukar jag må bra igen. Men det får väntas med! Det är ju trots allt familjen som kallar och det var längesen jag träffade mina älskade bröder <3

I övrigt så har jag börjat smyg önska att jag kunde göra mig sockervadd blond och sen ha i pytte lite pastellfärg..som sagt det är en smygönskan. Det är ju så fint!
image
Men jag har ingen lust att paja håret igen! Men smyg önska sig kan man alltid göra!!

Inga kommentarer: