torsdag 19 januari 2012

Torsdag 19/1

Har haft så fruktansvärt ont i kroppen de senaste dagarna! Tack o lov har jag ledigt från jobbet. I förrigår sov jag 20 timmar och igår kunde jag inte sova för allt i världen, trots sömntablett så idag är jag mäkta förvirrad!
Jag var ner på vårdcentralen och lämna blodprover, har läkarbesök nästa vecka. Tydligen har jag gått ner 16 kilo…wow…jag ser det inte själv. Sjuksyrran som jag har träffat x antal ggr såg det på en gång och ville veta mitt knep. Har inget. Tror de sista kilona kan vara för lchf dieten jag går på med Daniel, men har inte direkt varit strikt. Jag ser det inte, det är ju jätte mkt. Stirrade på min kropp i spegeln när jag kom hem och jag ser ju att jag gått ner lite men inga 16 kilo heller. Nog om mig. Daniel har oxå gått ner, nu syns det verkligen! Så roligt när man ser resultat så snabbt, lchf is tha´shit peeps!
Jag kanske har hittat en klänning, ska ska pröva den först men jag hoppas verkligen på den. Vintage och har en historia som jag vill ska vara hemlig en stund! Men jag hoppas så himlans mycket på denna klänning, hade varit så coolt! Det kan jag berätta är att den är 60 år gammal! De ni!
P1120228
Me!

Inga kommentarer: