tisdag 24 januari 2012

Sällan

Daniel klagade på mig att jag skriver för sällan, det gör jag nog säkerligen men jag har ju inget speciellt att skriva om! Jag är ju ledig, njuter av varje minut! Går på mitt pass till helgen, låååååång passet – inte den man direkt ser fram emot!

Idag hämtade jag ut ett paket med sminkprodukter som jag beställde i början av december, yay två månader senare fick jag den! Hade helt totalt glömt av den och blev inte så jäkla impad av produkterna heller =/
Annars som ni vet är jag älskar jag att beställa från nätet, trots att man inte kan klämma och känna på tingen. Att åka ner till västerås city gör jag så sällan som möjligt. Typ om Daniel jobbar och jag behöver köpa hem take away (suchi, vivaldi sallad eller subway <3) så kan det locka tillräckligt för att åka ner. Tycker stan är tråkig och man träffar alltid någon man känner och ni vet hur jag känner för kallprat (ni som inte vet så tycker jag det mest obekvämt). Om jag ska shoppa kläder så gör jag helst det själv, jag vet vad jag vill ha och är snabb, att gå och kolla på ALLT i snigelfart funkar inte för mig! Ge mig en islatte, mp3a och jag kör mitt race! Nej, näthandel är perfa! Och jag ska pröva produkterna imorgon igen, en av dem är ett mörkt läppglans som var en plåga att applicera snyggt! Jag ska iaf göra lemonad av mina citroner!
2012-01-19 17.18.47

Inga kommentarer: