fredag 20 januari 2012

Helgen innan löning

Är i tradition händelselös och så kommer det vara denna helg, varför bryta traditionen?!
Vi var på Maxi och helghandlade, vi var inte de enda. Men det som jag snabbt upptäckte var att vi var omringade av gråa, stressade och irriterade människor. Par som bråkade med varandra helt öppet, inte ett par utan flera runt om i affären. Gråa sura människor sista helgen i Januari, jo men denna helg är ju den fattigaste det vet man ju. Och det gör uppenbarligen människor till gråa bittra sörjor. Jag kände när vi gick till bilen att jag är tacksam för att även om jag och Daniel har lite pengar så blir varken han eller jag gråa sörjor! Älskar dig Daniel!
Jag har fått ett sug på pasta, framförallt lasagne! Vilket är lite lustigt med tanke på att pasta har jag aldrig varit förtjust i. Men nu när vi inte äter det så kommer suget, vi är bra roliga människor. Det vi inte får vill vi ha och jag vill ha lasagne *sigh*

2 kommentarer:

C.Rockmyr sa...

Höuur tjejen! Lasagne går visst! Kolla detta receptet, det sgs vara skitgott! http://lchfbloggen.se/2011/11/13/lasagne-med-hemmagjord-pasta/

Sara sa...

Åh du är en hjälte <3<3<3