torsdag 12 januari 2012

Kaffespill rabatt!

Var nere på stan och gjorde ärenden när jag missade bussen och det spöregnande..typiskt! Så jag går och köper mig en kaffe och går in på en skoaffär. Där inne hittade jag ett par skor som var nedsatta från 900:- till 500:- och det var 50% på det. Jag prövar dem och konstaterar att de är ju väldans fina men jag var inte säker om jag skulle ha dem. Så jag tänkte lägga undan dem. Går fram till disken och biträden ser mig och kommer med en stressad fart och har på nått sätt ur mitt kaffe som jag ställde på bänken. Allt splaschar ner hela mig och hon blir högröd och ber om och om igen om ursäkt. Själv tycker jag mer att det är mitt fel och försöker få henne att lugna sig. På det kommer nog hennes chef och fortsätter att på om ursäkt och erbjuder som plåster på såren att jag kunde få skorna för 75:-! JA, självklart tycker jag! Tycker fortfarande att det var mer mitt klanteri än den stackars biträdet vilket jag förklarar även för chefen medans hon slår in mina skor. Missad buss + kaffekö + skoaffär+ kaffespill = kap på ett par fina skor. Hmm inte fy skam!
P1120234
P1120235
Älskar denna typ av skor!! Älskar skor!!

Inga kommentarer: