tisdag 19 januari 2010

yo

Åh osäkra människa, det funkar inte att förbjuda en person från att prata med en annan! Sånt kommer tillbaka och biter en hårt, vänta och se!

Jag har börjat min praktik! Det är ett jätte bra ställe. Ska bara lära mej namnen. De kände sig manade att lära mej kortspelet "skitgubbe". Efter tre omgångar så kan jag det tillräckligt bra, de var stolta över mej *skrattar*
Alla är iaf väldigt snälla och det är ett väldigt intressant ställe att vara på! I morgon ska jag få vara i verkstan och mecka! De ni ;)

Men pooop va trött ja är! Jag är inte alls van med att gå upp innan 06.00 och kämpar mej verkligen upp!
Känner mej ur tråkig, har ingen ork alls för något. Vill mest bara ligga i soffan och halv sova! Hatar att vara trött =( men tiden går snabbt iaf.
Vill att det ska bli den 29:e..då ska jag träffa min Daniel!

Inga kommentarer: