måndag 11 januari 2010

bilder

Nu lägger jag upp bilderna från min fina vecka!

Hittade köksbord och stolar på Ikea, händiga Daniel får sätta ihop dem och jag sitter snällt och tittar på! Moraliskt stöd är ett jobb det med ;)
Phillip kom på onsdagen och hälsade på! Fick äran att sitta vid det nya bordet!
Åkte till Stockholm över helgen, hade en sorts sammankomst för att fira min födelsedag och allmänt få se varandra! Här står min far och Daniel å lagar mat. Har säkerligen ett uber manligt samtal! Som bara ni män kan ha :P
Vi åkte över till Daniels morbror och hans familj, fick en uber lunch och lekte med hans ursöta gudson. Efter det åkte vi till min monster Helena. Hon och Henke har ju en liten Jack som jag såg när han bara var en månad, han har vuxit minst sagt sen sist!
Passade på att hålla honom och leka med han så mkt som möjligt. Och trots hans selektiva natur (vill inte att nån annan än min vackra monster ska ta i honom) så förstod han att vi var faktiskt släkt!

Det har varit en great resa!

Nu ska jag krypa tillbaka till soffan och fortsätta kurera mej!

Inga kommentarer: