söndag 3 januari 2010

=)=)

I morgon..då kommer D, kommer bli grymt!

Hela helgen har jag jobbat, 20 timmar på två dagar så jag är trött! Men fan va gott det är att komma hem, till sin borg! Varför såg jag inte allt tidigare?

Längtar efter släkt och familj, ska ner till dem i helgen. Önskar dock att jag hade mina bröder närmare. Har en storebror, Patrik. Han är konstnären i familjen. Grym på att rita och awesome på att spela musik. Han har humor och är mjuk, inge tuffing. Han är otroligt snäll och är lätt att prata..singel otroligt nog för han ser bra ut med! Sen har vi min lillebror, Fredrik. Stor teddybjörn. Värnar om alla, beskyddande och ställer alltid upp. Varm och har samma humor som min storebror. Fredrik har alltid varit mitt hjärta, kanske för han är yngre än mej men att se han växa upp nu och bli en man. Fantastiskt stolt över mina bröder och saknar dem otroligt!

Inga kommentarer: