fredag 29 januari 2010

Episkt

Jag kom till Mora, den tiden som jag skulle!
Jag vågade inte chansa när jag såg att det var strul mellan V-rås och Sala så jag tog en buss vid 13.05 och satt och väntade på mitt tåg i Sala istället. Fick vänta 1 timme men fan det var värt väntan för tåget som jag skulle ha åkt med från V-rås missade anknytningen helt!
Så nu sitter jag här i min älsklings rum, de är borta på rep! Kommer om två timmar sisådär.
Medans så ska jag kolla på film som Daniel, gullig som han är laddat ner åt mej!

Imorgon är det spelning, grymt! Kommer bli awesome, längesen jag gick på en spelning! Det som kommer göra det episkt är ju att 1: Jag tycker om musiken OFR gör 2: Min kille och hans vänner (mina med förhoppningsvis) är bandet! 3: Helena kommer :D, har inte sett henne på så länge nu!

Nej det känns bara så underbart nu!

Nu blir det film, Ponyo och He´s just not that in to you!

Inga kommentarer: