söndag 24 januari 2010

bit ihop

Söndag är snart slut!
Jag överlevde denna helgen, jobbat hela veckan på praktiken och 20 timmar nu på helgen. Jag lever, jag är trött som fan med en migrän huvudvärk och ont i kroppen. Men nu är helgen över, visseligen har jag praktiken 08.00 i morgon och fram till torsdag, från praktiken till nattjobb på M2..åh...himmel det är bara att bita ihop!
Sen får jag ta igen mej i Mora!
Tiden kommer ju gå snabbt fram till fredag, huvudsaken! Och jag får in extra pengar, det behövs..kommit på att man behöver en bil! Nån som har en bra bil för 5 000 hojta till =).

Nej, det har inte varit en dag av välmående. Nu längtar jag hem (sitter fortfarande på jobbet) för att krypa ner och kolla på nått idiotiskt på tv.
Älskar lghen, att få komma hem och slappna! Det är ju så fantastiskt viktigt att man trivs och känner sig hemma i sin borg!

Jaja så folket, ni kan räkna med en fantastiskt trött Sara denna vecka! Så inga krav och sånt nu, haha då dör jag!

2 kommentarer:

Maria sa...

men för att äga en bil måste du väl ha körkort..:-)
hoppas du inte sliter ut dig.. men glad att du trivs med allt .. kramar

Sara sa...

Fast bilen är till mej och Daniel, Maria ;) han ska lära mej att köra! :D