fredag 22 januari 2010

Livet

Städad idag! Känner mej mäkta duktig! Städa och tvätta gör mej glad. Jag kan längta efter att få tvätta, älskar lukten och känslan av nytvättat! Det är ju episkt att få krypa ner i en säng med nytvättade lakan.

Jag har alltid strävat efter att få vara självständig. Det är viktigt för mej att klara mej själv i alla avseenden. För det är en bra känsla att få bjuda in människor i ens liv och hylla dem för vad de är istället för att behöva det de gör för en.
Dock ser jag inget fel med att behöva någon. Och det gör jag ju nu, behöver någon. Inte för att jag måste för att klara av vardagen eller ekonomin m.m utan mer ett känslomässigt behov. Nu är jag hel! Det är lycka!

Ska över till fröken C ikväll. Vi ska jobba hela helgen tillsammans. Om det inte hade varit att hon jobbat så hade allt känt väldigt dryg med tanke på att jag varit på praktiken nu hela veckan.

Den otroliga tröttheten har lagt sig men fan som jag har halkat efter med allt, hur ska jag komma ikapp =( urk va man ställer till det ibland!

Lycka till Leksand...eller de som spelar ikväll haha!

Inga kommentarer: