tisdag 26 januari 2010

rubrik

När kan man hylla sig själv? Säga att detta äger jag, jag är grym på detta utan att det blir pretentiös?
I svenska lagom land, kan man hylla sig själv utan att uppfattas som egenkär?
Vi tycks föredra att folk klankar ner på sig själv, för vi mår bättre av att höra andras brister och vill inte att någon ska vara mer eller mindre än just lagom. Själv måste jag säga att jantelagen tråkar ut mej, uppfriskande att höra människor hylla sig själva. Ger ett långt mer givande samtal!

Nått jag måste träna på är att måla naglarna, fan är inte duktig alls på det! Men öva ger färdighet!

Fick bra nyheter från Mora idag! ÅÅÅåååhh va glad jag blev! Hela dagen har varit positiv och fylld med spännande saker! Men just det som Daniel berättade var lätt det bästa med dagen! V!!


1 kommentar:

GSUS sa...

VEEEEEE!!!!!!!11!!!!!!