söndag 22 september 2013

20130922

Lång helg! Grabbarna har varit väldigt dåliga hela helgen, Daniel har mest sovit och Leo vill inte sova alls. Nätterna har varit jobbigast! Så fort iprenen slutat verka på Leo så vaknar han och gråter hysteriskt, först vid 23 och sen vid 05. Jag får ångest nu inför natten för jag vet att han kommer vakna och vara otröstlig, han vaknade nyss och grät. Om det inte vänder imorgon så får jag ringa BVC helt enkelt. 
Nu har min svägerska Johanna flyttat till Västerås! Nu blev staden genast så mycket bättre och jag hoppas hon kommer trivas med både staden och jobbet! 
På en annan not så gick Leo första gången med gåvagnen alldeles själv, som en kämpe! Från noll intresse till att vilja gå med den, själv! Satt helt chockad när han svischade förbi :) *stolt mamma*

Inga kommentarer: