fredag 13 september 2013

20130913

Jag skulle vara på jobbet nu egentligen men blev avlöst vid 18 tiden. En boende var arg på mig och ägnade timma ut och timma in med att hota och kalla bl.a. hora, bitch, slampa, värdelös och var dessutom utåt agerande mot mig så tillslut efter mkt om och men så fick min chef komma in å ta natten. Så nu sitter jag på soffan, nerbäddad och helt tom. Kan nog inte med ord förklara va jobbigt det är när sånt här händer (det är inte första gången) både psykiskt och fysiskt. Man biter ihop och trycker ner alla sina egna känslor så de inte ska ta över, kroppen är på hel spänn hela tiden. På söndag så är det jobb och nya tag! 
Jag mötes i dörren av ett paket från min moster! Hon har gjort ett skit snyggt armband till mig!! Helena är en riktig talang <3 och gjorde min jobbiga dag ljusare! 

Inga kommentarer: