fredag 6 september 2013

20130906

Det känns som tiden bara svischar förbi! 
Har jobbat en massa och samtidigt haft väldigt ont i kroppen. Är i ett skov igen. Men jag har varit till läkarn och fått mediciner som ska få mig att må bättre så förhoppningsvis vänder det snart! 
Vi har fixat mkt med borgen, möblerat om, slängt skit och plockat fram mys ting för att möta hösten med. Jag är riktigt nöjd!! Det har tagit en vecka men vilken skillnad det är. Idag fixade jag balkongen, slängde alla sommarblommor, planterade om och tog fram lyktor, nu är verkligen hösten här kände jag när jag klar. 
Stackars Daniel dock som får leva med mina kitschsmak! Jag har börjat samla på djurhuvuden som man sätter på väggen, inte riktiga utan i porslin. Han bara suckar. Men jag älskar dem och nu har jag fyra st! Jag hoppas jag finner fler :) som sagt, stackars min älskade man! 
Leo har helt tappat intresset för att lära sig att gå samt Bamse.. Han vill inte se på sina avsnitt på kvällen längre, det gör lite ont i mammahjärtat. Nu är det Babblarna som gäller och dansa till musik. En era verkar vara slut. Egentligen borde vi vara glada, jag och Daniel har sett på Bamse med Leo sen han var 3 1/2 månad varje kväll men vi båda tycker det är lite hmm inte sorgligt men nått sånt, vår pojke växer lite för snabbt! 

Inga kommentarer: