tisdag 17 september 2013

20130917

Okej, om ni inte har testat DrDenim jeans Pleanty så gört! Maken till skönare par byxor har jag aldrig ägt! Och de är väldigt flexiga, när man hållet upp dem så ser det ut som jeans för barn men de ger med sig och sätter perfekt. Jag kom in i storlek medium, helt jävla otroligt! De finns på Carlings bl.a. och BikBok, go go go! 
Lite snabbt hur livet är:
Leo äter igen, han verkar ta igen det han har missat och äter som en häst! Underbart är det!! Han har helt tappat intresset för att lära sig att gå, han har inte tid för allt ska upptäckas och se hur det funkar! Böcker älskar han och sitter själv å bläddrar. Min lilla professor :)
Hösten är här och medans Daniel hatar det och vill gå i ide så stor njuter jag! Jag älskar hösten, ä l s k a r! 
Nu ska jag sova! 


Inga kommentarer: