fredag 20 september 2013

20130920

Hemma efter två dygn på jobbet, är rätt så sliten! 
Idag var jag och köpte ett till par DrDenim, mörk blåa Solitare som är riktigt höga i midjan för en som har en post gravidmage så är dessa fantastiska för den håller in all deg samtidigt som de är så otroligt bekväma! Jag hade mina svarta på mig på jobbet och det är som att ha på sig mysbyxor! Så nu jag två par som jag troligtvis kommer leva i tills de är för trasiga för att vara ute i allmänheten i! 
Daniel har dragit på sig nån ond förkylning så planerna för en familjefokuserad helg är i fara! Men jag funderar på att gå ner på stan och fika med lilleman i morgon och låta Daniel vila ifred ett par timmar! Vilket jag själv hade uppskattat om jag va sjuk! Leo är som en bergodalbana i humöret just nu, från skit glad till arg och ledsen på en sekund, ganska slitande för inget riktigt duger. Mammas hjärta <3 Fika brukar Leo uppskatta iaf! 

Inga kommentarer: