torsdag 21 mars 2013

Små och stora

Leo mår bättre idag! Han är inte helt hundra men det är helt klart bättre! Han har nog ärvt Daniels immunförsvar, Daniel är sällan sjuk mer än en dag eller två medans jag kan vara sjuk en vecka eller två!
Köpte en våg idag! Och kom snabbt fram till att man aldrig ska ställa sig på en våg om man inte är beredd på att se sanningen i vitöga! Jag vägde mer än jag trodde! Surt! Jag tror att min svärmors våg är en positiv liten våg som inte hade hjärtat att visa de riktiga siffrorna! Så jag har gett mig fan på att jag ska ner 4 kilo till mitten av Maj. Punkt! Resten över sommarn men dem känns det inte lika bråttom med. Ska inte hålla på med nån speciell diet, det behövs inte! Vi köper inte snabbmat längre eller godis, läsk dricker vi sällan och vi lagar bra mat allt detta sen ett par veckor tillbaka! Så om jag rör mig mer så kommer det gå ganska snabbt inbillar jag mig!
Vikten, vilket ändlöst problem!

Inga kommentarer: