tisdag 12 mars 2013

Herr missnöje

Daniel är hemma!! Åh det är så skönt att ha honom hemma, iaf i två hela dagar!
BVC igår och Leo är 68 cm lång och väger 7070 gram! Vi åt lunch på stan, något vi gör allt mer sällan då vi har blivit lite snålare av oss! Leo fick smaka på citron vilket han konstigt nog smakade smaskens! BVC tanten undrade om vi börjat ge honom mat än, näe det har vi inte tyckte jag utan han har fått smakisar och då fick jag en min från henne som var åt *hmm lite tidigt* hållet! Men hon skällde inte på oss! Nu har vi iaf klartecken att ge honom en tsk av nån mat, en ny era har börjat :)
Daniel köpte mig ett läppstift igår, horrött! Expediten som nog var runt 19 kollade på oss när vi diskuterade rödheten - nä den här hade inte nog med hora i sig! Osv, tror att hon var för ung för referensen haha för hon såg lika chockad ut varje gång vi konstaterade att vi behövde mer hor i det röda, väldigt underhållande på en måndag!
Leo har fått ett nytt smeknamn, herr missnöje! Då är det kod för att byta ut mamma eller pappa mot den andra! Ingen kan missnöje som min son :)



Inga kommentarer: