lördag 23 mars 2013

Kl 5

När man vaknar kl 5 för att lilleman är redo för dagen så hinner man med ganska mkt!
Vi tog en promenad hela familjen till city och fikade! Daniel är värsta stålmannen nuförtiden och är ute å går minst 1 timme varje morgon så idag tyckte jag att Leo och jag kunde följa med! Väl nere på stan så fick vi höra tre ggr att våran vagn var osmidig och stor, det är den men det ska den vara! Leo ligger bra i den och den håller i ur och skur! Tänker inte skaffa en mindre för att folk är lata och inte orkar flytta ett steg till höger eller vänster!
Nästan 3 timmar senare var vi hemma igen och då var klockan bara halv ett så stålmannen Daniel gick ut med Stella i 40 minuter till!
Nu håller jag på med lördagsmiddagen och ska unna mig ett glas eller två rött vin!





2 kommentarer:

Mathilda sa...

Ser ut som en rejäl Emmaljunga, det kör jag med, dom är ju sjukt bra! Vem är det som klagar egentligen? Låter väldigt konstigt.

Sara sa...

Främlingar men konstigt nog småbarnsföräldrar som kommenterade bakom ryggen på en!