lördag 9 mars 2013

Ojojoj

Leo dåliga humör höll i sig idag med! Undrar om det är tänder på gång?! Han vaknade halv sex och tyckte att nu var det dags att gå upp! Trots mina bästa trix för att få honom att somna om. Vid 8 tyckte jag så synd om våra grannar så jag gjorde iordning oss och gick ner på stan! Det tyckte Leo var kalas och var en glad kille hela tiden! Lyckades tillomed äta lunch utan några missöden!
Väl hemma så var det bara att underhålla honom till tusen och när min ork började försvinna så la jag han i vaggan och satte igång hans musikspelande mobil! Hellre plåga grannar med en melodi som går om och om igen än babyskrik! Så nu har denna dag kommit och gått! Leo ligger och sover för natten och jag har oxå krypit ner, tröttare än tröttast! Den som kon på ordet mammaLEDIG är en idiot!
Men ibland skiner solen!

Inga kommentarer: