torsdag 7 mars 2013

Planera mera

Ett uns med piggare och på mkt bättre humör! Jag hoppas med varje fiber i min kropp att tröttheten är borta helt imorgon! Om inte så har jag planerat och förberett så mkt jag kan inför helgen som ska underlätta! Framförallt har jag tagit tag i alla måsten så jag ska slippa dem i dagarna komma skall! Det enda som jag eventuellt göra utanför borgen är på lördag gå ner på stan och ta en fika med Leo, för komma ut en sväng men det är ju bara om vi är upplagd för det! Jag skriver vi för Leo har sina stunder, då håller jag mig hellre hemma och plåga grannarna! Det ska bli en bra helg, jag har gett mig fan på det! Punkt!
Igår var ett år sen jag kissade på en sticka och fick reda på att jag var gravid! Det var på morgonen och när jag såg på Stickan för 29 gången och insåg att jag inte såg i syne så väcker jag Daniel och berättar! Han blev nog lika chockad och lycklig som jag, man befanns sig i ett vakum! 30 minuter senare gick han till jobbet och jag satte mig på soffan. Och där satt jag stilla i flera timmar i mitt vakum och ville inte röra mig, sakta sakta började verkligheten sippra in och efter ca 5 timmar så slog det mig påriktigt att vi väntade barn och jag började skrattgråta! Kommer ihåg det som om det var igår! Året har sannerligen gått snabbt!

Inga kommentarer: