onsdag 6 mars 2013

Hårfönen

Jag är så trött! Galet trött! Sån trötthet som gör ont. Haft så i två dagar, går runt och det känns som om jag ska falla ihop och somna på golvet! Tror jag är trött efter ensam helgen, det tar på krafterna att vara ensam med en liten även om Leo har varit på så bra humör! Och denna helg kommer jag vara ensam från fredag till söndagskväll, hoppas denna trötthet har släppt till dess :/
Ikväll hade Leo svårt att somna, han var helt enkelt övertrött och det gjorde honom tillslut ledsen och han kom aldrig till ro, när han tillslut blev hysterisk så kom jag på att en påslagen hårfön eller dylikt kan lugna barn! Och jajemansan, slog på fönen och 3 minuter senare sov lillen! Yay

1 kommentar:

Mathilda sa...

Vilket knep! Kan vara värt att testa när lillen blir sådär övertrött, hoppas det funkar på honom med :)