söndag 17 mars 2013

Helgens summering

Redan söndag! Daniel har varit ledig hela helgen, vilket han inte varit på flera veckor! Så jag har njutit till fullo att ha han hemma!
Igår kom min lillebror med tjej och fikade med oss! Och efter det så kom vår kompis Micke som stannade natten! Jag passade på att laga finmiddag, det är ju alltid roligast att bjuda på mat! Sen var det tänkt att jag och Leo skulle sova för natten men jag hade låtit honom somna i vardagsrummet och när jag flyttade in honom till sovrummet så blev han klarvaken och jag har haft ett helvete att få honom att sova hela natten! Så jag kommer aldrig mer bryta hans rutin! Den får stå fast tills han är 21 år :)
Idag har det varit riktigt slött! Daniel är trött efter deras tvåmans party, Leo efter sin dåliga sömn och jag lika så! Sitter och kikar på Dr snuggels (min favo o Leo diggar Bamse) medans killarna tar en siesta! Jag ska börja med våran söndagsmiddag snart och sen ska jag banne mig sova!

Inga kommentarer: