tisdag 16 augusti 2011

Tvång

Daniel tvingar mig att rensa ut min garderob…fördelen med detta att jag kan fylla på den med nya grejjer! Yay! Frågan är ju nu, vad behåller jag och vad ger jag bort? Jag har ju redan rensat ut 3 papperspåsar fyllda, så det som är kvar är ju kvar för ett skäl. Jag såg på ett program att om man inte använt plagget på ett år så ska den iväg, i mitt fall är det typ två plagg thats it och Daniel kommer icke bli glad om det bara försvinner två plagg! Nej detta kräver noggrann planering och strategi!
Jag har hittat en sån jacka jag ville ha i inlägget under! Från Ellos. Nu chansade jag lite, Ellos jackan ska sitta relativt tight så jag tog en 4 storlekar större för att få tält effekten. Nu måste jag antingen ta och ge bort en jacka eller förvisa den till källaren..men vilken? Åh dessa ilandsproblem jag lider av!

Inga kommentarer: