lördag 13 augusti 2011

Andas ut

Jag blev igår erbjuden en fast rad på Park, hittills har jag varit vikarie och gick på en rad för en annan som var tjänstledig. Men from måndag är jag ordinarie! Två ton lyftes i från axlarna. Alla vet ju oron man har när man går som vikarie, man lever en månad i taget. Jag kommer få ett toppen schema som ger mig mer ledighet ( ett liv igen) och tryggheten av en fast inkomst. Nu när Daniel har fått jobb också så är planerna på att flytta till Mora pausade. Vore korkat att flytta nu när vi både har en jobb här. Så nu söker vi en större lgh i västerås.
Det är tvådelat att inte flytta, skönt att båda har arbete men synd att det inte är i Mora. Det är där jag vill bilda familj, ha hus och umgås med våra vänner. Jaja vi får se vad framtiden har i sitt sköte! Just nu andas jag ut och är stolt över mig själv, att allt mitt slit har gett frukt och att jag får vara kvar hos mitt favorit arbetsgäng!

Inga kommentarer: