måndag 8 augusti 2011

Långpass och jag

Mitt första 72 timmars pass är över! Jag har kommit undan dem genom att vi har bytt dagar och så vidare men nu var det inga vikarier som kunde så det var bara att bita i det sura äpplet och köra. Nu är jag helt slut men har haft en bra arbetshelg. Min älskling har gått intro med mig under helgen, han har blivit anställd som vikarie och förhoppningsvis kommer han kunna få jobba en del!
Det kan vara knepigt att jobba med sin fästman. Bara att inte kalla varandra för “älskling” var svårt, det skedde ett antal ggr. Men annars gick det hur bra som helst, trodde att det skulle bli jobbigt att säga till vad han skulle göra men allt flöt på! Jag är så stolt över min karl!

Nu sitter jag på soffan och funderar på vad hösten kommer att bringa! Vi funderar på att åka till England, River Cottage! Det vore en dröm, så jag hoppas det går!
Jag längtar efter hösten! Burrigt väder, stickade koftor och tända ljus! Ååå jag längtar!

Inga kommentarer: