söndag 21 augusti 2011

Grattis älskling!!

!!Varning för ostighet!!
Idag är det din födelsedag och jag vet att du helst av allt vill skippa att fylla år men för mig är det en speciell dag som ska erkännas! Jag älskar varje år jag får dela med dig!
Så om vi drar en sammanfattning på allt bra som har hänt under detta år så skulle det bli en väldigt långt inlägg så jag drar de verkliga höjdpunkterna:
Vi förlovade oss på julafton men du friade till mig redan på hösten. Detta lyckades vi hålla hemligt i 3 månader, sneaky som vi är! Det kommer alltid vara en speciell dag för mig när vi satte på oss ringarna hemma hos din mamma. Kommer aldrig glömma va nervös du var, även fast du visste att jag skulle säga JA!
Våran hund Stella kom in i vårat liv! En till pusselbit som gör oss mer kompletta! Och som du älskar våran fina valp är underbart att se och få dela!
Saker har hänt som normalt skulle göra skada i ett förhållande har stärkt oss, detta vet jag betyder mkt för dig och det gör det för mig med! Vi är starkare än någonsin!
Du klippte av dig håret och blev mer bad ass än någonsin!! Ett favorit minne för mig iaf när jag såg lockarna falla och hur paff du såg ut när du såg dig i spegeln efter! Skit snygg!
Du har fått jobb!!! Och jag är så stolt över dig!

Du blir bara bättre för varje år och jag ser fram emot att dela många många mer födelsedagar med dig!
DSC_0023
Jag älskar dig!
 

Inga kommentarer: