torsdag 4 augusti 2011

Intressen?

Lite om vad som intresserar mig:
Matlagningprogram: kan se hur många som helst per dag. Dels för att det inspirerar mig men konstigt nog så har det en lugnande effekt på mig. Matlagning är något jag har fått tillbaka kärleken för så allt egentligen som har med det att göra intresserar mig till tusan.
Eko-livsstil: River Cottage, älskar verkligen den serien och allt som har med den att göra. River cottage var startskottet för mitt intresse av en enklare livsstil och jag älskar att läsa och prata om allt som har med eko livstil att göra. Drömma mig bort om en egen gård och vara självförsörjande. Just nu brinner jag mest för att lära mig hitta ätbart i naturen, bär, rötter, svamp, frukter, örter, lökar m.m
Smink: Vill lära mig allt om det! Jag checkar in bloggar och andra sidor om det och förlora mig i det i timmar. Lustigt nog sminkar jag mig inte mer än tidigare, vill mest bara lära mig.
*skrattar* önskar att jag kunde brinna lika stark för politik eller naturvetenskap men icke, dessa intressen förgyller min vardag just nu. Det kommer väl skifta, det gör det alltid så småningom!
2011-07-27 17.35.59
Det är viktigt att göra saker som gör en glad, hur ytligt det än må vara!

Inga kommentarer: