tisdag 2 mars 2010

Nagelvård

Jag och mina naglar! Kärlek och hat!
Jag vill ju ha fina naglar, ni vet fransk manikyr eller röda glänsande eller emo svarta! Men mina naglar blir aldrig så fina. Färgen skalas av. Min hemmagjorda franska manikyr är skrattretande. Så jag har länge låtit dem vara.
Men nu har jag tagit krafttag! Jag vill banne mej ha fina naglar, eller finare iaf än vad de varit! Så jag beställde hem manikyrkit. Denna innehåller stärkande oljor, nagelbandsvård, top coat som gör allt glansigt och håller mot avskalning samt filar för alla lägen. Sen beställde jag hem nagellack med lite glitter i, rosa och guld. Samt klistermärken i fina formen som kan klistras på nagel!
Nu fan ska jag väl ändå få fina naglar, right?
Efter en timme med klippning, filning, klistring och lackning så är jag relativt nöjd!
Sannerligen ligger det arbete bakom skönhet *sigh*

2 kommentarer:

sabina karlsson sa...

var beställda du detta kit .. vill ha själv ? kram sabina

Sara sa...

På Nelly.se =)