lördag 6 mars 2010

Hemmamys

Visst är det härligt att dela vardagen med någon som verkligen finns där, stöttar en, hjälper en, skrattar med en och älskar en. Det var längessen jag fick vara kvinna känner jag, och jag har sannerligen saknat det.
Vi har tagit det lugn hela helgen, jag är ju förkyld med feber så andra alternativ fanns väl helt enkelt inte.
Inte för att det måste hända saker hela tiden, ni som känner mej vet ju att jag är hemmakär.
DSC_0099
Morgondagen bjuder på vårstädning med allt vad det innebär. Stackars Daniel får dra den största lasset men jag ska gottgöra honom med hemmalagad mat, nått speciellt ska det bli.

Stackars Alex är hemma själv, utan tv eftersom hans karma är kass och hade sönder hans boxer. Alex, du får låna lite av min goda karma! *ger Alex god karma* hoppas det hjälper!

1 kommentar:

Alex sa...

Jaa jag verkar behöva all karma jag kan få... Måste vart RIKTIGT elak i mitt förra liv :( eller gjort nått riktigt elakt i det här som jag inte vet om :o/