torsdag 18 mars 2010

Blogg

Det är svårt att existera i den verkliga världen när det stormar. Därför har jag inte skrivit, har inget att skriva om men nu har jag fått tillsägning om att jag är tråkig.
Jag och Daniel har varit seriemaniska. Har gått igenom 16 avsnitt med Criminal minds de senaste dagarna *skrattar*. Totala soffpotatisar men det har varit mysigt och precis vad jag behöver nu.

Jag har hittat en uber bra sida, som säljer billigt och bra smink: http://www.eyeslipsface.co.uk/index.htm sminket kostar ca 18 kr st och är bra! Så rekommenderas starkt.

Har lyckas tappa mitt kontokort, grattis Sara! Men inga pengar snodda iaf och jag har spärrat det. Men nu kommer jag få ett nytt kort och en ny skit dum kod att lära mej! Åh jag som hade en grymt bra kod ju!

Nu har jag skrivit, så jag anser att jag kan trycka ner huvudet i sanden en stund till!
 
 

Inga kommentarer: