måndag 1 mars 2010

Jag hjärta teknik??

Vet inte riktigt hur det gick till, kanske var det den totala tröttheten på min egna mobil, kanske var det Daniel otroliga förmåga att charma mej eller att 3 butik låg så nära oss. Men jag är nu ägare till en Iphone haha!
Picture0242
Har inte riktigt planerat att skaffa mej en så faktisk teknisk mobil men Daniel förklarade att den var REALATIVT idiotsäker för oss iq-0 personer.
Så nu har jag beställt hem ett rosa skull skydd samt ett displayskydd som förvandlar mobilen till en spegel!!! Fantastiskt!
Tog en liten bild med den:
IMG_0010
Ja…nu ska jag lista ut den lite till iaf! Funderar på att ge den ett namn…hmm

1 kommentar:

Stefan sa...

Det är en jäkligt bra telefon! Dålig kamera dock.
Jailbreaka den så kan du göra fler roliga saker med den,Daniel vet hur.