söndag 21 mars 2010

Dagen innan

I morgon blir det Hudik! Vi ska bo hos den varmhjärtade Ann-Sofie som alltid gör allt för att vi ska känna oss välkomna! Vi ska även få oss lite av hennes underbara morotskaka, lätt den bästa jag nånsin ätit!

Sitter och kikar på resor, vill åka bort på en long weekend med Daniel.
Jag har ju aldrig varit utomlands, inom Skandinavien räknas inte. Så jag känner att det börja klia i en, va fan alla jag känner har ju varit utomlands! Och klart man ska det. Jag har bara varit för fattig och för flygrädd.
Rädslan botade jag när jag flög till Piteå men fattigdomen har jag inte lyckats råda bot på riktigt än. Förhoppningsvis snart.

Vi ska iaf ta bil upp i morgon, Maria som kör oss. Känns skönt, har ju inte så mkt tillit till sj nu förtiden. Va fan, jävla bolag som hela tiden klantar till det! Tackolov är ju pendlandet upp till Mora över, fick ett nervsammanbrott varje gång.

Jag lovar iaf att ta kort! Har inte några bilder atm för jag har hållt mej hemma i min borg, och det är inte så spännande att ta kort här…tror jag *skrattar*

Jaja Hudik nästa som sagt! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Berlin är en fantastisk stad att besöka. Det kan jag rekommendera... Vi tog bilen dit. Det var nice faktiskt.