torsdag 3 september 2009

yo

Jag trivs med att det börjar bli kyligare ute!
Jag drömmer helskumt, starka färger och väldigt verkligt men jag kommer inte riktigt ihåg vad jag drömt men känslan följer mej hela dagen. Tror att det är medicinen som har något med detta att göra.
I morgon ska jag ner och hämta mina nya pluggs, wweeeiii! De är i stål och glas. Glaset är i lila. Sen har jag beställt ett par neon rosa tunnlar i silikon! Älskar mina töjningar och alla smycken man kan köpa, jag ångrar mej inte en sekund att jag töjde dem!Sen är ju ständigt frågan om jag ska töja mera men för nu väntar jag. Alla pluggar och tunnlar i 12 mm ser ut som jag vill.
Jag är ju en sån som tycker att om man tycker nått är snyggt VÅGA! Va fan så många ggr mina vänner säger att de inte kan för att andra människor kollar konstigt på dem, de människorna är för upptagna med att vara orolig att någon tittar och dömer dem så de har inte tid att ha en åsikt om lilla dej och om de har, so what! Det finns bara en du och du måste få vara den du är! Ta din plats och våga vara du å ha på dej det du vill! Ga´dammit.

Inga kommentarer: