torsdag 24 september 2009

Spegel spegel på väggen där..

Jag undrar ofta varför människor har så svårt att glädjas åt andras lycka. Den lycka kan ju bara vara att få en komplimang eller vinna 50 kr på triss. Jag vågar att glädjas åt andra och vägrar avundsjukan, va farre det är ju den som gör en olycklig! Nej sluta att ranka ner på andra eller snacka skit, i slutändan är det du som blir mer och mer olycklig!

Skolan går fint, har lämnat in tentan och uppgifterna! Önskar att man kunde få svar nu nu nu *skratt*
Har äntligen fått en sängram nu till sängen och slängt min gamla byrå och massa annat! Nu i helgen ska jag göra en extreme makeover på rummet, kan visa sen när den är klar! Just nu ser det ut som en katastrof, haha men ramen är fin! Alla som är i V-rås så rekommenderar jag butiken Casa, säljer inredningprylar till grossist priser = bra för oss mindre rika..snarare fattiga!

Inga kommentarer: